حال و هوای نمایشگاه مطبوعات همزمان با بازگشایی
همزمان با آغاز به کار نمایشگاه مطبوعات، مصلای امام خمینی (ره) فضایی کاملاً رسانهای به خود گرفته است.
از ساعت ۸ صبح دیروز ۱۴ آبان ماه مصلا، تنها پذیرای افرادی بود که دارای کارت غرفه بودند و بازدید افراد عادی و اهل رسانه از ساعت ۱۳ ممکن شد، در فضای بیرونی نمایشگاه بیلبوردهایی ازجمله: روزنامه شهروند، مجله موفقیت، خبرگزاری تسنیم و سازمان آگهی جام جم به چشم میخورد.رنگهای شاد و متنوع شبستان مصلا تهران از یکشور جمعی و تلاش برای همتی مضاعف، امیدی بیپایان و تدبیری هوشمندانه از سوی جامعه رسانهای برای آغاز بیست و دومین محفل مطبوعاتی کشور حکایت دارد.از روز دوشنبه متصدیان بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در شبستان مصلای تهران گرد هم آمدند و تلاش کردند با بهرهگیری از ایدههای خلاقانه مکانی موقت برای نمایش آنچه حاصل شرایط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … جامعه است و آنها با قلم خود بدان رنگ، معنا و مفهوم میدهند را مهیا کنند و در این میان رفتوآمدی بدون توجه به گرایش سیاسی از سوی مسؤولین اجرائی و اهالی مطبوعات شکل گرفت و همه برای هدفی واحد در حال تلاش هستند.این تلاش که دیگر با اعلام بازگشایی نمایشگاه در ساعت ۱۳، به مراحل پایانی خود نزدیک شد، شتابی بیشتر یافته بود.همچنین حضور اهل رسانه در غرفهها به عیدانه رسانهای شور و شعف فزونی بخشید و جناحهای سیاسی مختلف یکبار دیگر در کنار هم، قلم خود را با جوهر دوستی و صفای اهلقلم درآمیختند و همسو بارنگ نشاط غرفهها، به رنگ همدلی فضای شبستان افزودهاند. بههرروی مراحل آمادهسازی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعاتی کشور سپری شد و دربهای شبستان، از ساعت ۱۳ به روی مخاطبین گشوده شد. ماشینهای ون برای رفتوآمد بازدیدکنندگان از درب مترو تا نمایشگاه مهیا شده است و رستورانهایی برای بازدیدکنندگان در محوطهی نمایشگاه فراهمشده است.
منبع: ایسنا